Szűrő Keresés mentése
  • Hirdetések

    Hirdetések az oldalon: 50 / 20

  • 70 Ft

    Lépjen velem kapcsolatba: estelleliotard0@gmail.com A rendelkezésünkre áll a leginkább rászorultak támogatása és a szegénység elleni küzdelem terén a pénzügyi, befektetési és kölcsönök közötti Törekszünk a felelős emberekkel való együttműködésre és jóhiszeműen. Komoly kölcsönöket kínálunk 3000 és 60.000 000 euró között a választott visszatérítés ellenében A pénzügyi igényekhez vegye fel velem a kapcsolatot: estelleliotard0@gmail.com

  • 70 Ft

    Lépjen velem kapcsolatba: estelleliotard0@gmail.com A rendelkezésünkre áll a leginkább rászorultak támogatása és a szegénység elleni küzdelem terén a pénzügyi, befektetési és kölcsönök közötti Törekszünk a felelős emberekkel való együttműködésre és jóhiszeműen. Komoly kölcsönöket kínálunk 3000 és 60.000 000 euró között a választott visszatérítés ellenében A pénzügyi igényekhez vegye fel velem a kapcsolatot: estelleliotard0@gmail.com

  • Call centeres munkatársakat keresünk Budapest XIII. kerületébe (Lehel Csarnokkal szemben) Elvárások: - kiváló kommunikációs készség - kitartás - türelem - probléma megoldó képesség Napi munkaidő: 6-8 óra Amit kínálunk: - versenyképes fizetés - 8 órás bejelentett munkaviszony - családias hangulat - rugalmas munkaidő Fizetés: fix nettó 130.000 Ft/hó + KIEMELKEDŐ jutalék! Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület Nagyon fontos! NEM értékesítésről van szó, hanem közvélemény kutatásról. Előny: Munkaügyi Központnál regisztrált álláskeresési státusz. (Utólag is intézhető!) Jelentkezés: Fényképes önéletrajzzal, és CALL CENTER tárgy megnevezéssel, az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen.

  • Adminisztrációs diákmunka akár 1350 Ft/órabérrel! Budapest 11. kerületében lévő irodába keresünk nappalos aktív vagy passzív hallgatói jogviszonnyal rendelkező diákokat, akár azonnali kezdéssel. Amit nyújtunk: - kellemes munkahelyi környezet - azonnali munkakezdés - jó fej, segítőkész kollégák - tapasztalatszerzési lehetőség Amit kérünk: - aktív/passzív hallgatói jogviszony - min. 18 óra/hét ráérés - pontos, precíz munkavégzés Kérdéseiddel bátran keress meg a +36 20 364 6009-es telefonszámon vagy az istvan.szervezes@gmail.com e- mail címen.

  • Adminisztrációs diákmunka akár 1350 Ft/órabérrel! Budapest 11. kerületében lévő irodába keresünk nappalos aktív vagy passzív hallgatói jogviszonnyal rendelkező diákokat, akár azonnali kezdéssel. Amit nyújtunk: - kellemes munkahelyi környezet - azonnali munkakezdés - jó fej, segítőkész kollégák - tapasztalatszerzési lehetőség Amit kérünk: - aktív/passzív hallgatói jogviszony - min. 18 óra/hét ráérés - pontos, precíz munkavégzés Kérdéseiddel bátran keress meg a +36 20 430 20 21-es telefonszámon vagy a istvan.szervezes@gmail.com e- mail címen.

  • 1 Ft

    Hirdető: Down Alapítvány Cégleírás: A Down Alapítvány 14. kerületi irodájába keres azonnali kezdéssel teljes munkaidős munkavállalót minimum néhány hónapos szakmai tapasztalattal határozatlan időre. Főbb feladatok: - Beérkező telefonhívások, e-mailek kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás - Adminisztratív feladatok ellátása, iktatás, iratok kezelése, hivatalos levelek írása , nyilvántartások (Excelben is) vezetése - Közreműködés rendezvények szervezésében - Részvétel pályázatok adminisztratív kezelésében - Oktatások szervezése, lejelentése az illetékes szerv felé Munkakör betöltésének feltételei: - közép-, vagy felsőfokú iskolai végzettség - minimum néhány hónapos adminisztratív, irodai területen szerzett tapasztalat - MSOffice ismeret (Word és Excel haladó szint), haladó szintű informatikai jártasság Munkavégzés helye: 1145 Budapest, Amerikai út Jelentkezés: Fényképes önéletrajzát, XIV-ADMINISZTRÁTOR tárgy megnevezéssel, az alábbi e-mail címre várjuk: ujbudaiallasok@gmail.com. Kérjük, hogy pályázatában adja meg a bérre vonatkozó elképzelését is.

  • Fiatal, lendületes csapatunk keresi lelkes, új munkatársát!   Munkaerő toborzással és szervezéssel foglalkozó csapatunkba keresünk lendületes munkatársat, budapesti irodánkba! Téged keresünk, ha szívesen foglalkozol emberekkel, lelkes és nyitott személyiség vagy, aki szívesen csatlakozna egy fiatal, vidám csapathoz!   Milyen feladatok várnak rád?  adminisztráció  munkavállalókkal történő egyeztetés telefonon és e-mailen  munkavállalókkal történő egyeztetés személyesen   az irodavezető munkájának segítése Mit kínálunk?  fiatal, vidám csapat  kiszámítható jövedelem  azonnali munkakezdés  hosszú távú munkalehetőség  kellemes munkahelyi légkör  belvárosi munkavégzés     Mit várunk?  számítógép felhasználói szintű ismerete  proaktív személyiség  precíz munkavégzés  nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony Előny  hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Bérezés  megegyezés szerint Jelentkezésedet várjuk a istvan.szervezes@gmail.com e-mail címre! Kérlek csatold fényképes önéletrajzodat, és a tárgymezőbe írd: iroda asszisztens!

  • Szeretnél részesülni a Magyarországi ingatlanközvetítésekből, vagy értékesítésekből? Ingatlan ajánlásra és közvetítésre keresek munkatársakat végzettségtől függetlenül országosan! Új ingatlanközvetítési módszer kivételes előnyökkel azoknak akik most csatlakoznak és szeretnének részt venni a szolgáltatások előnyeiből! Otthonról új információs technológiával tanulhatod meg távoktatásban! https://app.simpleredlife.hu/srl/#!bemutatkozas/YHnC-bsPyOl2iZ2Vx8vyYw

  • XI. kerületi cég asszisztenst keres: Feladatok: Készpénzes számlák kiállítása; hatékonysági elemzések készítése; ¼ éves leltárak készítése/koordinálása; anyagleltár folyamatos vezetésének ellenőrzése, elemzése; szerződéses állomány alapján a teljesítések nyomon követése; nyitott egyenlegek nyomon követése; fizetési felszólítások / meghagyások előkészítése; releváns jogszabály módosítások figyelése; szabályzatok aktualitásának nyomonkövetése, szükséges módosítási javaslatok előkészítése. Elvárások: Gazdasági - Pénzügyi felsőfokú végzettség esetén lehet pályakezdő; közgazdasági szakközépiskola vagy érettségi + szakirányú OKJ-s tanfolyam esetén min. 3 éves szakmai gyakorlat. Amit kínálunk: inspiráló, kreativitásra ösztönző munkakörnyezet; folyamatos szakmai fejlődési lehetőség. Jelentkezni fényképes önéletrajzzal, "Gazdasági asszisztens" jeligével az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen lehet.

  • Magyarország piacvezető sajátraktára a Self Store Budapest hosszú távra munkatársat keres lendületes csapatába, az alábbi munkakörbe: RECEPCIÓS, ASSZISZTENS FŐBB FELADATOK: • Iroda működésének teljes körű irányítása, támogatása • Irodai és ügyfélszolgálati adminisztráció • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, bérlőkkel • Raktárépületek takarításának megszervezése • Vezetők munkájának támogatása, személyi asszisztencia • Kimenő, bejövő levelek iktatása • Vendégek fogadása ELVÁRÁSOK: • Középfokú végzettség (Érettségi) • Releváns szakmai tapasztalat • Felhasználói szintű MS Office ismeret • Nagyfokú precizitás • Kiváló kommunikációs készség • Jó problémamegoldó- és gyors döntéshozó képesség • Rugalmasság, dinamizmus, jó szervezőkészség ELŐNY: • Felsőfokú végzettség • Aktív középfokú angol nyelvtudás MUNKAVÉGZÉS HELYE: 1039 Budapest, Pünkösdfürdő utca JELENTKEZÉS MÓDJA: Fényképes önéletrajzzal ellátott jelentkezését, SELF-ASSZISZTENS tárgy megnevezéssel, az alábbi e-mail címre várjuk: ujbudaiallasok@gmail.com

  • Munkavégzés helye: Budapest Cégleírás: A Down Alapítvány egyik budai intézményébe keres munkavállalót minimum néhány hónapos szakmai tapasztalattal. Főbb feladatok: Adminisztratív feladatok ellátása, hivatalos levelek írása, Excel táblázatok, iratok kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás. Munkakör betöltésének feltételei: - érettségi és középfokú egészségügyi szakmai végzettség szükséges - minimum néhány hónapos adminisztratív területen szerzett tapasztalat vakon gépíró - MS Office ismeret (Word és Excel haladó szint) - pontos és gyors munkavégzés - kötelesség és felelősség tudat - szociális érzékenység - napi munkaidő: rész vagy teljes munkaidőben Jelentkezés:Fényképes önéletrajzzal, Egészségügyi Adminisztrátor jeligével az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címre.

  • Hirdető: Down Alapítvány Munkakör megnevezése: Gazdasági adminisztrátor Szakterület megnevezése: Non-profit Munkavégzés helye: Budapest XI. ker. Cégleírás: A Down Alapítvány Budapest XI. ker.-i intézményébe azonnali kezdéssel keres teljes munkaidős Gazdasági adminisztrátort minimum néhány hónapos adminisztratív tapasztalattal. Főbb feladatok: Gazdasági tevékenységhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, Excel táblázatok, dokumentumok, szerződések kezelése, nyilvántartások vezetése, egyéb kapcsolódó adminisztratív feladatok. Elvárások: - középfokú gazdasági jellegű végzettség (pénzügyi-számviteli) - minimum néhány hónapos adminisztratív területen szerzett tapasztalat szükséges - gépírás tudás - MSOffice ismeret (Word és Excel haladó szint) - pontos és gyors munkavégzés - kötelesség és felelősség tudat - szociális érzékenység Egyéb: Pályakezdő, motivált jelölt részére munkatapasztalat szerzési lehetőség. Munkaviszony időtartama: határozott idejű szerződés / hosszabbítás várható Napi munkaidő: teljes munkaidőben Jelentkezés: Fényképes önéletrajzzal, GAZDASÁGI ADMINISZTRÁTOR az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen.

  • Cégleírás: A Down Alapítvány Budapest X. ker.-i Gondozóházába keres a fogyatékossági szakma területe iránt elkötelezett adminisztrátort, minimum néhány hónapos adminisztratív tapasztalattal. Főbb feladatok: A Gondozóházban adminisztratív feladatok ellátása, a munkafolyamatok betartása, hivatalos levelek írása, Excel táblázatok, iratok kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás. Elvárások: - érettségi elvárás, középfokú gazdasági jellegű végzettség előny - minimum néhány hónapos adminisztratív területen szerzett tapasztalat szükséges - vakon gépíró - MSOffice ismeret (Word és Excel haladó szint) - pontos és gyors munkavégzés - kötelesség és felelősség tudat - szociális érzékenység Amit kínálunk: - pályakezdő, motivált jelölt részére munkatapasztalat szerzési lehetőség - stabil háttér - felelősségteljes munkakör - jó csapatban munkavégzés - teljes munkaidőben (igény esetén részmunkaidőben) Jelentkezés: ADMINISZTRÁTOR jeligével az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen fényképes önéletrajzzal lehet.

  • Fiatal, lendületes csapatunk keresi lelkes, új munkatársát!   Munkaerő toborzással és szervezéssel foglalkozó csapatunkba keresünk lendületes munkatársat, budapesti irodánkba! Téged keresünk, ha szívesen foglalkozol emberekkel, lelkes és nyitott személyiség vagy, aki szívesen csatlakozna egy fiatal, vidám csapathoz!   Milyen feladatok várnak rád?  adminisztráció  munkavállalókkal történő egyeztetés telefonon és e-mailen  munkavállalókkal történő egyeztetés személyesen   az irodavezető munkájának segítése Mit kínálunk?  fiatal, vidám csapat  kiszámítható jövedelem  azonnali munkakezdés  hosszú távú munkalehetőség  kellemes munkahelyi légkör  belvárosi munkavégzés     Mit várunk?  számítógép felhasználói szintű ismerete  proaktív személyiség  precíz munkavégzés  nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony Előny  hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Bérezés  megegyezés szerint Jelentkezésedet várjuk a lilla.szervezes@gmail.com e-mail címre! Kérlek csatold fényképes önéletrajzodat, és a tárgymezőbe írd: iroda asszisztens! További információ a 06 20 364 6009 telefonszámon.

  • 1 Ft

    Down Alapítvány Gondozóháza a X. kerületben fejlesztő foglalkoztatáshoz foglalkoztatás koordinátort keres. Feladatok: - Koordinálja a gondozóházban zajló fejlesztő foglalkoztatást - Ezzel kapcsolatos munkaügyi anyagokat elkészíti, folyamatosan rendben tartja, mind elektronikusan, mind papír alapon - Elkészíti az előírt táblázatokat, melyeket napra készen vezet, az időszakos beszámolókkal, elszámolással együtt - Hivatali ellenőrzés alkalmával elkészíti a Szerv által kért nyilvántartásokat és azokat prezentálja is - A termékek értékesítése érdekében az árusításokat lebonyolítja - A gyártott termékekről promóciós anyagokat készít, és azokat terjeszti a vezetőjének engedélyével Elvárások: - érettségi bizonyítvány/gazdasági v. szociális végzettség - kreativitás, szépérzék - nagyon jó szervezőkészség - empátia Előny: - hasonló területen szerzett gyakorlat - szociális vagy közgazdasági végzettség/főiskola Jelentkezés: Fényképes önéletrajzzal, az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen, FOGLALKOZTATÁS KOORDINÁTOR tárgy megnevezéssel.

  • Fiatal, lendületes csapatunk keresi lelkes, új munkatársát!   Munkaerő toborzással és szervezéssel foglalkozó csapatunkba keresünk lendületes munkatársat, budapesti irodánkba! Téged keresünk, ha szívesen foglalkozol emberekkel, lelkes és nyitott személyiség vagy, aki szívesen csatlakozna egy fiatal, vidám csapathoz!   Milyen feladatok várnak rád?  adminisztráció  munkavállalókkal történő egyeztetés telefonon és e-mailen  munkavállalókkal történő egyeztetés személyesen   az irodavezető munkájának segítése Mit kínálunk?  fiatal, vidám csapat  kiszámítható jövedelem  azonnali munkakezdés  hosszú távú munkalehetőség  kellemes munkahelyi légkör  belvárosi munkavégzés     Mit várunk?  számítógép felhasználói szintű ismerete  proaktív személyiség  precíz munkavégzés  nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony Előny  hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Bérezés  megegyezés szerint Jelentkezésedet várjuk a reka@biztoskesz.hu e-mail címre! Kérlek csatold fényképes önéletrajzodat, és a tárgymezőbe írd: iroda asszisztens! További információ a 06 20 364 6009 telefonszámon.

  • 120.000 Ft

    Értékesítői irodai asszisztens Cégünk iroda bővítés céljából értékesítőink mellé irodai aszisztenseket keres! FELADATOK: Változatos összetett munka Információ gyűjtés,rendszerezés Vendégek fogadása Adminisztráció Szerződések előkészítése,időpont egyeztetés Szoros együttműködés a belső értékesítőkkel ELVÁRÁSOK: Kíváló kummunikációs készség Nyitott kitartó személyiség Megbízhatóság,magabiztos megjelenés AMIT KÍNÁLUNK: Napi 6-8 órás munkavégzés Fiatalos csapat Irodai munkavégzés Kiemelkedő jövedelem a régióban Magas szintű oktatási rendszer Előre lépési lehetőség MUNKAVÉGZÉS HELYE: Miskolc Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését,kérjük fényképes szakmai önéletrajzát juttassa el hozzánk a következő e-mail címre szadi862@gmail.com

  • Fiatal, lendületes csapatunk keresi lelkes, új munkatársát!   Munkaerő toborzással és szervezéssel foglalkozó csapatunkba keresünk lendületes munkatársat, budapesti irodánkba! Téged keresünk, ha szívesen foglalkozol emberekkel, lelkes és nyitott személyiség vagy, aki szívesen csatlakozna egy fiatal, vidám csapathoz!   Milyen feladatok várnak rád?  adminisztráció  munkavállalókkal történő egyeztetés telefonon és e-mailen  munkavállalókkal történő egyeztetés személyesen   az irodavezető munkájának segítése Mit kínálunk?  fiatal, vidám csapat  kiszámítható jövedelem  azonnali munkakezdés  hosszú távú munkalehetőség  kellemes munkahelyi légkör  belvárosi munkavégzés     Mit várunk?  számítógép felhasználói szintű ismerete  proaktív személyiség  precíz munkavégzés  nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony Előny  hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Bérezés  megegyezés szerint Jelentkezésedet várjuk a reka@biztoskesz.hu e-mail címre! Kérlek csatold fényképes önéletrajzodat, és a tárgymezőbe írd: iroda asszisztens! További információ a 06 20 364 6009 telefonszámon.

  • 1 Ft

    Irodai pozíció, számítógépes kreatív irodai munkára. Papír-írószer nagykereskedés munkatársat keres hosszú távra Ha – szereted a számítógépes kreatív feladatokat, – értesz az online marketinghez (pl. Adwords, hírlevelek készítése, közösségi oldalakon való bejegyzések, hirdetések stb.), – szeretsz emberekkel dolgozni, telefonon kapcsolatot tartani, – élvezed a változatos munkát (adminisztratív feladatok, rendelések kezelése, kreatív munkák) – szeretsz kulturált körülmények között dolgozni, barátságos környezetben, és – megbízható, precíz, lelkes személy vagy, akkor itt a helyed nálunk! Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület Jelentkezés: fényképes önéletrajzzal, TIARA-IRODA és fizetési igény megjelölésével az ujbudaiallasok@gmail.com címen

  • 130.000 Ft

    Pályakezdő fiatalok jelentkezését várjuk könnyen tanulható irodai munkára! Feladatok: Vendégek fogadása Ügyfelekkel történő kapcsolat teremtés Időpontok egyeztetése,telefonhívások kezdeményezése Adminisztrációs feladatok ellátása,rendszerezés Együttműködés a belső értékesítőkkel Elvárások: Kíváló kommunikációs készség Nyitott és kitartó személyiség Megbízhatóság,precizitás Magabiztos megjelenés Amit kínálunk: Fiatalos csapat Irodai munka Szakmai támogatás Magas színvonalú,ingyenes képzések Kiemelkedő jövedelem Előre lépési lehetőség Munkavégzés helye: Miskolc Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését,kérjük,hogy fényképes önéletrajzát juttassa el hozzánk az alábbi email címre szadi862@gmail.com

  • Keresés mentése