Szűrő Keresés mentése
  • Hirdetések

    Hirdetések az oldalon: 50 / 20

  • 260000,0 Ft

    Szállítmányozási adminisztrátort keresünk a repülőtér légi osztályára részmunkaidőbe. Feladatok: - CCS export feladások - alvállalkozói számlák/költségek ellenőrzése, kapcsolattartás - statisztikák előkészítése ügyfélinstrukciók alapján - adatrögzítés - szkennelés, postázás - exp/imp operáció munkájának támogatása Elvárások: • Felhasználási szintű számítógépes ismeretek, MS Office magabiztos kezelése (Word, Excel) • Önálló munkavégzés • Precíz, megbízható, analítikus gondolkodású, monotonitás tűrés • nyelvtudás – megbízható angol nyelvtudás elsősorban írásban (B1 szint) Munkaidő: 6 óra, esetleg 4 óra/nap; Munkavégzés helye: Bp., Nemzetközi repülőtér Bérezés: br. 260.000. ft/hó – 280.000. +3 hó után nettó 20.000. Ft/hó kafetéria + éves szinten max. 1,2 havi negyedéves kifizetés, a próbaidő után. Jelentkezni lehet a toborzas@s-forras.hu e-mail címen "szállítmányozási admin jeligére".

  • 1000,0 Ft

    Légy tagja te is lendületes kis csapatunknak! Corvin negyed-nél lévő irodánkba keresünk időpont egyeztetőket 18-45 éves korig azonnali kezdéssel! 45 év felett telefonos munkatapasztalattal rendelkező hölgyeket és urakat is várunk! Elvárások: -Megbízhatóság (Pl: Nem kap el valami semmiből jött vírus) -Jó kommunikációs kézség Amit mi nyújtunk: -1000Ft-os fix órabér + jutalék! -A munkához mindent biztosítunk amire szükség van. -Szabad hétvégék Munka idő: H-P / 9-17 Jelentkezni fényképes önéletrajzzal a biroalex.hr@gmail.com-on illetve a 06203342469-es telefoszámon lehet.

  • Francia nyelvet beszélő hölgyet keresünk főállásban vagy kötetlen munkaidőben - másodállásban, esetleg külsősként munkavégzésre Pest, Heves, Bács-Kiskun és Jász-Nagykun-Szolnok megyébe. Feladata partnereinkkel francia nyelven történő kommunikáció, egyszerűbb levelek megírása, fordítása, telefonos egyeztetések, találkozók szervezése. Pályakezdők jelentkezését is tudjuk fogadni. Jelentkezni fényképes önéletrajzzal lehetséges, az együttműködés jellegét, a fizetési igényt megjelölve, az info@itsec-management.com címre.

  • 1000,0 Ft

    Telefonos időpont egyeztető kollégákat keresünk azonnali kezdéssel a IX. kerületben. 18 éven felüli fiúk, lányok, hölgyek, urak személyében 45 éves korig! 45 felett tapasztalattal rendelkező leendő kollégáinkat is szeretettel várjuk. Fizetés: 1000Ft (FIX) / Óra + jutalék Munka idő: H-P / 9-17 óráig Jelentkezni a biroalex.hr@gmail.com e-mail címen lehet személyes önéletrajzzal illetve a 06203342469-es telefonszámon!

  • 150000,0 Ft

    Személyi asszisztenst keresünk 16. kerületi földméréssel foglalkozó céghez. Munkaidő: 1 műszak 8 órás. Elvárások: középfokú végzettség, irodai tapasztalat, MS Office ismeret. Bérezés: nettó 150.000 Ft. Jelentkezni kizárólag önéletrajzzal lehet a toborzas@s-forras.hu címen "személyi asszisztens" jeligére.

  • Az Infoszolg Kft irodai asszisztenst keres. A munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettség: középfokú (szakiskola, szakmunkásképző, gimnázium, szakközépiskola) A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek: német és/vagy angol társalgási szintű (középfokú) nyelvtudás középfokú számítógép ismeret, ügyviteli programokban való jártasság Munkavégzés helye: XI. kerület Dayka Gábor utca Jelentkezés: Önéletrajzát, "INFOSZOLG ASSZISZTENS" tárgy megnevezéssel várjuk az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen.

  • Francia nyelvet beszélő hölgyet keresünk főállásban vagy kötetlen munkaidőben - másodállásban, esetleg külsősként munkavégzésre Pest, Heves, Bács-Kiskun és Jász-Nagykun-Szolnok megyébe. Feladata partnereinkkel francia nyelven történő kommunikáció, egyszerűbb levelek megírása, fordítása, telefonos egyeztetések, találkozók szervezése. Pályakezdők jelentkezését is tudjuk fogadni. Jelentkezni fényképes önéletrajzzal lehetséges, az együttműködés jellegét, a fizetési igényt megjelölve, az info@itsec-management.com címre.

  • Takarítási csoportvezetőt/ket keresünk éjszakai 6 órás munkakörbe, XI. kerületi éttermi konyhába, kiemelt bérezéssel. Feladat: - Takarítási folyamatok és takarítói csapat irányítása - Takarítási feladatok ellátása, betanítása - Szabályok, feladatleírás alapján történő munkavégzés betartatása, ellenőrzése - Kifogás- és problémakezelés (megrendelővel, takarítóval egyaránt) - Napi kapcsolattartás a területi vezetővel és a helyszínen a megrendelővel - Napi adminisztrációs feladatok elvégzése: jelenléti ív vezetése, heti jelentés, eszközök ellenőrzése, tisztítószer rendelés, nyilvántartás, stb. Munkaidő: 6 órás, éjszakai Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület Elvárás: - Hasonló munkakörben szerzett minimum 1-2 éves tapasztalat - Kiváló szervezőkészség, határozott fellépés - Pontos, felelősségteljes munkavégzés Amit kínálunk: - Versenyképes bérezés - Bejelentett munka - Munkaruha - Megbízható, stabil vállalati háttér - Pozitív munkakörnyezet és csapat Jelentkezési lehetőség: fényképes önéletrajzzal CSOPORTVEZETŐ tárgy megnevezéssel az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen.

  • Duna International College teljes munkaidős munkára (9-17h) keres egy irodai adminisztrátor kollégát. Munkahely: Budatest I. ker. Elvárások: • angol nyelv legalább középfokú ismerete • office programok • irodai munkában szerzett tapasztalat Jelentkezés: fényképes önéletrajzzal, DUNA ADMINISZTRÁTOR tárgy megnevezéssel az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen.

  • 1000,0 Ft

    Diákmunka: 18 év feletti, nappali vagy passzív tagozatos diákok jelentkezését várjuk, irodai kisegítésre FELADATOK: • Adatrögzítés • Fénymásolás • Iratok lefűzése • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása FELTÉTEL: • Érvényes nappali tagozatos aktív jogviszony igazolás vagy passzív jogviszony igazolás(ebben az esetben csak 25 év alatti diákok jelentkezését tudjuk elfogadni) • Megbízható személyiség • Precizitás • Heti legalább 2-3 nap vállalása KEZDÉS: Azonnal MUNKAIDŐ: Hétfőtől péntekig 7:30-16:00 között, rugalmas időbeosztásban MUNKA IDŐTARTAMA: Hosszú távú BRUTTÓ BÉR: 1000 Ft/óra MUNKAVÉGZÉS HELYE: 2040 Budaörs PROJEKT MENEDZSER: Kaliska Viktória Email: kaliska.viktoria@mads.hu Telefon: +36 (20) 3369 487 JELENTKEZÉS: E-mailben küldött önéletrajzzal. Tárgy: Budaörs

  • 220000,0 Ft

    Telefonos csapatunk bővülni szeretne, ezért ezerrel keressük életvidám, céltudatos kollégánkat hasonló gondolkodású csapatunkba. Fontosabb infók a munkáról: Feladat: meglévő ügyfelek felkeresése telefonon hiányzó doksik begyűjtése céljából (nem hideg hívás!). Munkaidő: H-P 9:00 - 17:30 Munkavégzés helye: Zugló Fizetés: nettó 180 000 Ft - 220 000 Ft (fix alapbér + jutalék). Feltétel: ÉRETTSÉGI, minden mást megtanítunk! Jelentkezés: Ha szeretnéd, hogy szakmailag támogassanak, hogy emberileg megbecsüljenek, bejelentsenek, és korrekt munkáért korrekt fizetést kapj, akkor nincs más hátra: Küldd el az önéletrajzod az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címre, TELEFONOS OPERÁTOR tárgy megnevezéssel.

  • 225000,0 Ft

    Fiatal, lendületes csapatunk keresi lelkes HR asszisztensét! Munkaerő toborzással és szervezéssel foglalkozó csapatunk budapesti irodájába keresünk munkatársakat. Téged keresünk, ha szívesen foglalkozol emberekkel, lelkes és nyitott személyiség vagy, aki szívesen csatlakozna egy fiatal, vidám csapathoz! Milyen feladatok várnak rád? • adminisztráció • munkavállalókkal történő egyeztetés telefonon, e-mail-ben és személyesen • az irodavezető munkájának segítése Mit kínálunk? • fiatal, vidám csapat • kiszámítható jövedelem • azonnali munkakezdés • hosszú távú munkalehetőség • kellemes munkahelyi légkör • belvárosi munkavégzés Mit várunk? • számítógép felhasználói szintű ismerete • proaktív személyiség • precíz munkavégzés Előny • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Bérezés • bruttó 225.000 Ft Jelentkezésedet várjuk a reka@biztoskesz.hu e-mail címre! Kérlek csatold fényképes önéletrajzodat, és a tárgymezőbe írd: iroda asszisztens! További információ a 06 20 364 6009 telefonszámon.

  • XI. kerületi cég asszisztenst keres: Feladatok: Készpénzes számlák kiállítása; hatékonysági elemzések készítése; ¼ éves leltárak készítése/koordinálása; anyagleltár folyamatos vezetésének ellenőrzése, elemzése; szerződéses állomány alapján a teljesítések nyomon követése; nyitott egyenlegek nyomon követése; fizetési felszólítások / meghagyások előkészítése; releváns jogszabály módosítások figyelése; szabályzatok aktualitásának nyomonkövetése, szükséges módosítási javaslatok előkészítése. Elvárások: Gazdasági - Pénzügyi felsőfokú végzettség esetén lehet pályakezdő; közgazdasági szakközépiskola vagy érettségi + szakirányú OKJ-s tanfolyam esetén min. 3 éves szakmai gyakorlat. Amit kínálunk: inspiráló, kreativitásra ösztönző munkakörnyezet; folyamatos szakmai fejlődési lehetőség. Jelentkezni fényképes önéletrajzzal, "Gazdasági asszisztens" jeligével az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen lehet.

  • Keresés mentése