Szűrő Keresés mentése
  • Hirdetések

    Hirdetések az oldalon: 50 / 20

  • 1,0 Ft

    Megbízónk – a térség legnagyobb autóbérlésével és flottakezelésével foglalkozó cége - részére keresünk főállásba ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRSAT. Főbb feladatok: • Ügyfelekkel való kapcsolattartás személyesen és telefonon. • Ajánlatok, szerződések készítése. • Gépjárművek finanszírozása, megrendelése, adminisztráció. • Ügyféligények kezelése. Elvárások: • Minimum középfokú végzettség (érettségi). • Haladó szintű számítástechnikai ismeretek (Microsoft Office). • Angol és/vagy német nyelvismeret haladó szinten. • „B” kategóriás jogosítvány. • Kiváló kommunikációs-, problémamegoldó képesség. • Ügyfél-centrikus hozzáállás. • Megbízhatóság, precizitás. Előnyt jelent: • Felsőfokú végzettség (egyetem/főiskola). • 2-3 éves hasonló területen szerzett tapasztalat. • Ügyfélkezelésben, értékesítésben szerzett tapasztalatok. Amit kínálunk: • Versenyképes jövedelem. • Mobiltelefon (magán használatra is). • Fiatal, barátságos, lendületes csapat. • Szakmai fejlődési lehetőségek. • Hosszú távú, főállású, teljes munkaidős munkaviszony. • Munkavégzés helye: Miskolc. Az állásra az alábbi e-mail címen lehet fényképes önéletrajzzal jelentkezni a pozíció megjelölésével: jelentkezes@activehrc.hu

  • 225000,0 Ft

    Budapest X. kerületébe keresünk irodai asszisztenseket! Munkaerő toborzással és szervezéssel foglalkozó csapatunk budapesti irodájába keresünk munkatársakat. Amit kínálunk: • fiatal, vidám csapat • kiszámítható jövedelem • azonnali munkakezdés • teljes bejelentett állás • belvárosi munkavégzés Munkakör: • adminisztráció • munkavállalókkal történő egyeztetés telefonon, e-mail-ben és személyesen • az irodavezető munkájának segítése Amit elvárunk: • számítógép felhasználói szintű ismerete • proaktív személyiség • precíz munkavégzés Munkaidő: • hétfőtől péntekig • 8:00-16:30 Fizetés: • br. 225.000.- Munkavégzés helye: • Budapest X. kerület Várjuk fényképes önéletrajzodat, ha szeretnél kellemes környezetben dolgozni. E-mail cím: angela.szervezes@gmail.com, vagy érdeklődj telefonon a 06 20 4304414 telefonszámon. További munkáinkat megtalálod a www.biztoskesz.hu weboldalon.

  • 4,0 Ft

    Helló, Speciális területén a kölcsönöket az egyének között, felajánljuk szolgálatainkat, hogy minden egyén a jó karakter. A kamatláb a tartományban 3,5% évente szerint változik az összeg a kérelmet, majd a futamido választott. Bármely más információt, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk e-mailben : hakkarkarima@gmail.com Köszönöm

  • 5,0 Ft

    A Monortáp Kft. a nemzetközileg elismert, kisállat eledel-gyártással és forgalmazással foglalkozó Versele- Laga vállalat- csoport tagjaként, csévharaszti telephelyére munkatársakat keres az alábbi pozícióba: Mérlegkezelő adminisztrátor Elvárás: - több műszakos munkarend vállalása - középfokú végzettség - nagyfokú precizitás, megbízhatóság - felhasználói szintű MS-Office ismeretek - környékbeli lakhely Amit kínálunk: • Versenyképes juttatási csomag • Biztos, hosszú távú munkahely Jelentkezni önéletrajz elküldésével lehet a hr@bfbplus.hu címre.

  • 225000,0 Ft

    Fiatal, lendületes csapatunk keresi lelkes HR asszisztensét! Munkaerő toborzással és szervezéssel foglalkozó csapatunk budapesti irodájába keresünk munkatársakat. Téged keresünk, ha szívesen foglalkozol emberekkel, lelkes és nyitott személyiség vagy, aki szívesen csatlakozna egy fiatal, vidám csapathoz! Milyen feladatok várnak rád? • adminisztráció • munkavállalókkal történő egyeztetés telefonon, e-mail-ben és személyesen • az irodavezető munkájának segítése Mit kínálunk? • fiatal, vidám csapat • kiszámítható jövedelem • azonnali munkakezdés • hosszú távú munkalehetőség • kellemes munkahelyi légkör • belvárosi munkavégzés Mit várunk? • számítógép felhasználói szintű ismerete • proaktív személyiség • precíz munkavégzés Előny • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Bérezés • bruttó 225.000 Ft Jelentkezésedet várjuk a lilla.szervezes@gmail.com e-mail címre! Kérlek csatold fényképes önéletrajzodat, és a tárgymezőbe írd: iroda asszisztens! További információ a 06 20 364 6009 telefonszámon.

  • 225000,0 Ft

    Fiatal, lendületes csapatunk keresi lelkes HR asszisztensét! Munkaerő toborzással és szervezéssel foglalkozó csapatunk budapesti irodájába keresünk munkatársakat. Téged keresünk, ha szívesen foglalkozol emberekkel, lelkes és nyitott személyiség vagy, aki szívesen csatlakozna egy fiatal, vidám csapathoz! Milyen feladatok várnak rád? • adminisztráció • munkavállalókkal történő egyeztetés telefonon, e-mail-ben és személyesen • az irodavezető munkájának segítése Mit kínálunk? • fiatal, vidám csapat • kiszámítható jövedelem • azonnali munkakezdés • hosszú távú munkalehetőség • kellemes munkahelyi légkör • belvárosi munkavégzés Mit várunk? • számítógép felhasználói szintű ismerete • proaktív személyiség • precíz munkavégzés Előny • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Bérezés • bruttó 225.000 Ft Jelentkezésedet várjuk a lilla.szervezes@gmail.com e-mail címre! Kérlek csatold fényképes önéletrajzodat, és a tárgymezőbe írd: iroda asszisztens! További információ a 06 20 364 6009 telefonszámon.

  • 225000,0 Ft

    Fiatal, lendületes csapatunk keresi lelkes HR asszisztensét! Munkaerő toborzással és szervezéssel foglalkozó csapatunk budapesti irodájába keresünk munkatársakat. Téged keresünk, ha szívesen foglalkozol emberekkel, lelkes és nyitott személyiség vagy, aki szívesen csatlakozna egy fiatal, vidám csapathoz! Milyen feladatok várnak rád? • adminisztráció • munkavállalókkal történő egyeztetés telefonon, e-mail-ben és személyesen • az irodavezető munkájának segítése Mit kínálunk? • fiatal, vidám csapat • kiszámítható jövedelem • azonnali munkakezdés • hosszú távú munkalehetőség • kellemes munkahelyi légkör • belvárosi munkavégzés Mit várunk? • számítógép felhasználói szintű ismerete • proaktív személyiség • precíz munkavégzés Előny • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Bérezés • bruttó 225.000 Ft Jelentkezésedet várjuk a lilla.szervezes@gmail.com e-mail címre! Kérlek csatold fényképes önéletrajzodat, és a tárgymezőbe írd: iroda asszisztens! További információ a 06 20 364 6009 telefonszámon.

  • 225000,0 Ft

    Fiatal, lendületes csapatunk keresi lelkes HR asszisztensét! Munkaerő toborzással és szervezéssel foglalkozó csapatunk budapesti irodájába keresünk munkatársakat. Téged keresünk, ha szívesen foglalkozol emberekkel, lelkes és nyitott személyiség vagy, aki szívesen csatlakozna egy fiatal, vidám csapathoz! Milyen feladatok várnak rád? • adminisztráció • munkavállalókkal történő egyeztetés telefonon, e-mail-ben és személyesen • az irodavezető munkájának segítése Mit kínálunk? • fiatal, vidám csapat • kiszámítható jövedelem • azonnali munkakezdés • hosszú távú munkalehetőség • kellemes munkahelyi légkör • belvárosi munkavégzés Mit várunk? • számítógép felhasználói szintű ismerete • proaktív személyiség • precíz munkavégzés Előny • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Bérezés • bruttó 225.000 Ft Jelentkezésedet várjuk a lilla.szervezes@gmail.com e-mail címre! Kérlek csatold fényképes önéletrajzodat, és a tárgymezőbe írd: iroda asszisztens! További információ a 06 20 364 6009 telefonszámon.

  • Hirdető: Down Alapítvány Munkakör megnevezése: Adminisztrátor Szakterület megnevezése: Non-profit Munkavégzés helye: Budapest Cégleírás: A Down Alapítvány 14. kerületi irodájába keres azonnali kezdéssel teljes munkaidős munkavállalót minimum néhány hónapos szakmai tapasztalattal határozatlan időre. Főbb feladatok: - Beérkező telefonhívások, e-mailek kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás - Adminisztratív feladatok ellátása, iktatás, iratok kezelése, hivatalos levelek írása , nyilvántartások (Excelben is) vezetése - Közreműködés rendezvények szervezésében - Részvétel pályázatok adminisztratív kezelésében - Oktatások szervezése, lejelentése az illetékes szerv felé Munkakör betöltésének feltételei: - közép-, vagy felsőfokú iskolai végzettség - minimum néhány hónapos adminisztratív, irodai területen szerzett tapasztalat - MSOffice ismeret (Word és Excel haladó szint), haladó szintű informatikai jártasság Munkavégzés helye: 1145 Budapest, Amerikai út Jelentkezés: Fényképes önéletrajzát, XIV-ADMINISZTRÁTOR tárgy megnevezéssel, az alábbi e-mail címre várjuk: ujbudaiallasok@gmail.com. Kérjük, hogy pályázatában adja meg a bérre vonatkozó elképzelését is.

  • 140000,0 Ft

    Irodai ügyintéző állás Miskolc belvárosában egy multinacionális nemzetközi vállalatnál! FELADATOK: Napi 8 órás munkavégzés Változatos összetett,irodai munka Információ gyűjtés,rendszerezés Adminisztráció Számítógépes adatrögzítés Szerződések előkészítése,telefonos időpontegyeztetés Szoros együttműködés a belső értekesítőkkel ELVÁRÁSOK: Kiváló kummunikációs készség Értékesítésben szerzett tapasztalat előny,de nem feltétel Nyitott és kitartó személyiség Megbízhatóság,magabiztos megjelenés Üzleties öltözék AMIT KÍNÁLUNK: Kellemes munkakörülmény Fiatalos csapat Kiemelkedő jövedelem a régióban (fix+jutalék) Szakmai támogatás Fejlődési,előrelépési lehetőség Rugalmas időbeosztás MUNKAVÉGZÉS HELYE: Miskolc Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését,kérjük,hogy fényképes szakmai önéletrajzát juttassa el hozzánk az alábbi e-mail címre szabad86@gmail.com

  • XI. kerületi cég asszisztenst keres: Feladatok: Készpénzes számlák kiállítása; hatékonysági elemzések készítése; ¼ éves leltárak készítése/koordinálása; anyagleltár folyamatos vezetésének ellenőrzése, elemzése; szerződéses állomány alapján a teljesítések nyomon követése; nyitott egyenlegek nyomon követése; fizetési felszólítások / meghagyások előkészítése; releváns jogszabály módosítások figyelése; szabályzatok aktualitásának nyomonkövetése, szükséges módosítási javaslatok előkészítése. Elvárások: Gazdasági - Pénzügyi felsőfokú végzettség esetén lehet pályakezdő; közgazdasági szakközépiskola vagy érettségi + szakirányú OKJ-s tanfolyam esetén min. 3 éves szakmai gyakorlat. Amit kínálunk: inspiráló, kreativitásra ösztönző munkakörnyezet; folyamatos szakmai fejlődési lehetőség. Jelentkezni fényképes önéletrajzzal, "Gazdasági asszisztens" jeligével az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen lehet.

  • 100000,0 Ft

    LEGYÉL A MUNKATÁRSUNK! Cégünk bővülése miatt keressük új telefonos asszisztens munkatársaink! Feladatköre: hideghívások indítása, adminisztráció, ügyfelekkel való kapcsolattartás, JELENTKEZZ, ha Lelkes motivált fiatalos személyiség vagy, aki jól kommunikál másokkal! Amit biztosítunk: fix fizetés, jutalékok, kellemes környezet, jó csapattal való munkavégzés SZERETNÉL VELÜNK DOLGOZNI? TUDOD VÁLLALNI A MUNKARENDET? (H-P 9:00-17:00) ÍRJ PRIVÁT ÜZENETET VAGY JELEZZ KOMMENTTEL!

  • Down Alapítvány Gondozóháza a X. kerületben fejlesztő foglalkoztatáshoz foglalkoztatás koordinátort keres. Feladatok: - Koordinálja a gondozóházban zajló fejlesztő foglalkoztatást - Ezzel kapcsolatos munkaügyi anyagokat elkészíti, folyamatosan rendben tartja, mind elektronikusan, mind papír alapon - Elkészíti az előírt táblázatokat, melyeket napra készen vezet, az időszakos beszámolókkal, elszámolással együtt - Hivatali ellenőrzés alkalmával elkészíti a Szerv által kért nyilvántartásokat és azokat prezentálja is - A termékek értékesítése érdekében az árusításokat lebonyolítja - A gyártott termékekről promóciós anyagokat készít, és azokat terjeszti a vezetőjének engedélyével Elvárások: - érettségi bizonyítvány/gazdasági v. szociális végzettség - kreativitás, szépérzék - nagyon jó szervezőkészség - empátia Jelentkezés: Fényképes önéletrajzzal, az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen, FOGLALKOZTATÁS KOORDINÁTOR tárgy megnevezéssel.

  • 100000,0 Ft

    Unod a jelenlegi munkád? Változtatnál? Szeretnél egy kiváló, fiatalos, energikus csapattal dolgozni? Szeretnél fejlődni, tanulni? Nálunk ezt mind megtalálod! Mi az, amit kínálunk:  Fiatalos lendületes csapat!  ‍‍‍Családias hangulat!  Jó környezetben való munkavégzés  Garantált havi fizetés  Jutalékok  ️hosszútávú munkavégzés Mi az, amit elvárunk:  Jó kommunikációs készség  Csapat szellem  Sikerorientált, ambiciózus személyiség  Elkötelezettség  Kötelező munkaidő vállalása és betartása (hétfő-péntek 9:00-17:00) Jelentkezni az alábbi e-mail címen önéletrajz csatolásával, vagy a megadott telefonszámon hétköznap 9-17 óráig!✍️

  • Fiatal, lendületes csapatunk keresi lelkes HR asszisztensét! Munkaerő toborzással és szervezéssel foglalkozó csapatunk budapesti irodájába keresünk munkatársakat. Téged keresünk, ha szívesen foglalkozol emberekkel, lelkes és nyitott személyiség vagy, aki szívesen csatlakozna egy fiatal, vidám csapathoz! Milyen feladatok várnak rád? • adminisztráció • munkavállalókkal történő egyeztetés telefonon, e-mail-ben és személyesen • az irodavezető munkájának segítése Mit kínálunk? • fiatal, vidám csapat • kiszámítható jövedelem • azonnali munkakezdés • hosszú távú munkalehetőség • kellemes munkahelyi légkör • belvárosi munkavégzés Mit várunk? • számítógép felhasználói szintű ismerete • proaktív személyiség • precíz munkavégzés Előny • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Bérezés • megegyezés szerint Jelentkezésedet várjuk a lilla.szervezes@gmail.com e-mail címre! Kérlek csatold fényképes önéletrajzodat, és a tárgymezőbe írd: iroda asszisztens! További információ a 06 20 364 6009 telefonszámon.

  • Fiatal, lendületes csapatunk keresi lelkes HR asszisztensét! Munkaerő toborzással és szervezéssel foglalkozó csapatunk budapesti irodájába keresünk munkatársakat. Téged keresünk, ha szívesen foglalkozol emberekkel, lelkes és nyitott személyiség vagy, aki szívesen csatlakozna egy fiatal, vidám csapathoz! Milyen feladatok várnak rád? • adminisztráció • munkavállalókkal történő egyeztetés telefonon, e-mail-ben és személyesen • az irodavezető munkájának segítése Mit kínálunk? • fiatal, vidám csapat • kiszámítható jövedelem • azonnali munkakezdés • hosszú távú munkalehetőség • kellemes munkahelyi légkör • belvárosi munkavégzés Mit várunk? • számítógép felhasználói szintű ismerete • proaktív személyiség • precíz munkavégzés Előny • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Bérezés • megegyezés szerint Jelentkezésedet várjuk a lilla.szervezes@gmail.com e-mail címre! Kérlek csatold fényképes önéletrajzodat, és a tárgymezőbe írd: iroda asszisztens! További információ a 06 20 364 6009 telefonszámon.

  • Cégleírás: A Down Alapítvány Budapest X. ker.-i Gondozóházába keres a fogyatékossági szakma területe iránt elkötelezett adminisztrátort, minimum néhány hónapos adminisztratív tapasztalattal. Főbb feladatok: A Gondozóházban adminisztratív feladatok ellátása, a munkafolyamatok betartása, hivatalos levelek írása, Excel táblázatok, iratok kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás. Elvárások: - érettségi elvárás, középfokú gazdasági jellegű végzettség előny - minimum néhány hónapos adminisztratív területen szerzett tapasztalat szükséges - vakon gépíró - MSOffice ismeret (Word és Excel haladó szint) - pontos és gyors munkavégzés - kötelesség és felelősség tudat - szociális érzékenység Amit kínálunk: - pályakezdő, motivált jelölt részére munkatapasztalat szerzési lehetőség - stabil háttér - felelősségteljes munkakör - jó csapatban munkavégzés - teljes munkaidőben (igény esetén részmunkaidőben) Jelentkezés: ADMINISZTRÁTOR jeligével az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címen fényképes önéletrajzzal lehet.

  • 140000,0 Ft

    Nemzetközi cég vidéki irodájának miskolci kirendeltségébe IRODAI ÜGYINTÉZŐ pozícióba munkalehetőséget kínál! FELADATOK: Napi 8 órás munkavégzés Változatos összetett munkafolyamat Irodai munka Információ gyűjtés,rendszerezés Adminisztráció Szerződések előkészítése Telefonos időpontegyeztetés ELVÁRÁSOK: Kiváló kummunikációs készség Értékesítésben szerzett tapasztalat előny,de nem feltétel Nyitott és kitartó személyiség Megbízhatóság,magabiztos megjelenés Üzleties öltözék AMIT KÍNÁLUNK: Kellemes munkakörülmények Fiatalos csapat Kiemelkedő jövedelem a régióban fix+jutalék Szakmai támogatás Fejlődési,előrelépési lehetőség Rugalmas időbeosztás MUNKAVÉGZÉS HELYE: Miskolc Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését,kérjük,hogy fényképes szakmai önéletrajzát juttassa el hozzánk az alábbi e-mail címre sz.adam.medical@gmail.com

  • Keresés mentése